Vincent en Elke op wereldreis 2009 - 2010

Het vertrek...

Eindelijk, we zijn weg!!!!

Gisteren was het dan eindelijk zover. Na weken, maanden, jaren van voorbereiding zijn we dan gisteren vertrokken. 's Ochtends nog even de laatste dingen van de to-do lijst gedaan, zoals films downloaden, naar de kapper (Vincent), inchecken voor de vluchten naar Londen, Helsinki en Sint Petersburg. Daarna afscheid genomen van de hond, nog een keer hollandse kost eten (gekookte aardappels, bloemkool, brocoli en worst) en daarna met de families naar Schiphol. Vincent bij zijn ouders in de auto en Elke samen met haar ouders en Lieke in de fantastische bus van Bert. Onderweg nog even geluisterd naar TV Oost om toch zeker te weten dat FC Twente Europa in gaat en nog even wat praktische zaken besproken voor over een aantal maanden in Thailand waar ook de (schoon) ouders zullen komen. Joost, Joost en Aakfe kwamen met eigen vervoer naar schiphol.

Eenmaal op Schiphol aangekomen, blijkt dat ook Thomas, Mieke, Richard en Suzanne als verassing van de party zijn, leuk!. Al met al toch een heel uitzwaai comitee!

En dan is het tijd om echt afscheid te nemen. Na de nodige tranen (terwijl iedereen met elkaar had afgesproken er geen huilparty van te maken) en knuffels was het tijd voor ons om door de douane te gaan. Nu gaat het avontuur echt beginnen!!! 11 maanden de wereld rond!!

Inmiddels zijn we alweer aangekomen in Helsinki waar we moeten wachten op onze vlucht naar Sint Petersburg. Tot nu toe is alles voorspoedig gaan (behalve dan dat we het hotel niet konden vinden en dat de reis naar het hotel langer heeft geduurd dan de vliegreis van Amsterdam naar London).

Vanaf Sint Petersburg zullen wij het volgende berichtje doorsturen!

Iedereen nogmaals bedankt voor alles!!

Nancy

Hi Elke en Vincent!

Ik wilde je nog bellen maar helaas was het er niet meer van gekomen. Ik ben erg blij dat ik kon lezen dat ik niet de enige was die gehuilt heef!

Nog maals ga je echt supppppeerrrrrrr erg missen!!!! (nu al)

Dikke Knuffel

Nancy

p.s ik heb nog een mantelpakje van je dus je moet wel terug komen!!!!!

wageningse clan.

he die elke en vincent,
eindelijk dan weg, maar wat een gevlieg over kleine stukjes zeg. Al een wereldreis op zich.....
Nu zal ik toch maar echt die webcam aanschaffen, anders moeten we het 11 maanden zonder jullie gezelligheid doen. Heel veel plezier en geniet van die fijne treinreis in het verre rusland.

Nieksen

Ga jullie volgen (niet op de voet, maar wel op de site)
Have fun!

Josette

Ben benieuwd naar de verhalen!!!
X Josette

GrandiJoost

Hi Elke en Vincent,

Fijn om te horen dat de eerste paar vluchten goed zijn verlopen. Ik kijk uit naar de volgende verhalen van jullie wereldreis. En niet te veel russische Wodka drinken he. p.s. bedankt voor het kadootje.

Groetjes Joost en ..........

Vincent en Elke

Hee Broertje,

Geef eens wat meer informatie.....

GrandiJoost

Ja sommige dingen moet je ook voor je houden hihihi

Alles goed daar? Bevinden jullie je al in de trein?

Gr. Joost

hanny en martie

geweldig dat jullie deze tocht ondernemen, zijn soms jaloers omdat dat in "onze" tijd nog niet voorkwam, als
we naar Joegoslavië gingen was iedereen al in paniek.
We hopen dat jullie een heleboel ervaring opdoen en veel zien wat er zoal in de wereld voorkomt.
veel plezier samen en genieten van alle bijzondere dingen die je ziet!!!!!

Cindy

Hoi Vincent en Elke,

Fijn om te lezen dat de eerste vluchten goed zijn verlopen. Ik blijf jullie zekers volgen. Veel geluk

Liefs Cindy