Vincent en Elke op wereldreis 2009 - 2010

De hoogte in! Chili en Bolivia

Reacties

Reacties

mamwil

Hallo reizigers,

Ik hoop dat het eindpunt van de vorige foto niet hier is..........

Groeten mamwil

Herman en Betsy

TEGENSTELLINGEN

Iedere keer dat ik jullie reisberichten lees en bekijk heb ik het idee dat ik een beetje meereis, dus ik geniet ook mee, en dit meegenieten Vincent kost geen dubbeltje, prachtig toch.
Het is ook een reis vol tegenstellingen, hier gaan we op nieuwjaarsdag naar Scheveningen of naar het Hulsbeek om een nieuwjaarsduik te nemen, maar jullie gaan gewoon eventjes naar Antartica, jullie gaan paragliden, terwijl we hier een vlieger oplaten. Trouwens dat 5-strerren Hotel leek wel erg veel op een Boliviaanse gevangenis. Wat heb je uitgespookt?
We hebben genoten van die speciale acts. Volgens mij wordt Bolivia of Peru jullie tweede vaderland, alleen al vanwege de prijs. 4.50 euro voor een 4-gangen diner
hoe bestaat het. Ik haalde gisteren 2 varkenhaasjes en moest 9 euro dokken.
Dat weekje Twente heeft jullie natuurlijk weer met beide benen op de grond gezet, maar ik denk dat Vincent nog steeds met z'n hoofd in de wolken loopt, trouwens wat is er aan de hand? Toen we de wijn brachten bij Elkes moeder en heel gezellig wat koffie met jullie hebben gedronken moesten we even naar buiten om het ooievaarsnest op de ruine te aanschouwen, Vincent kwam subiet met een enorme verrekijker.
Enkele dagen later konden we het verslag en foto's van jullie bekijken van het weekje Twente. en wat zie je? foto's van Elke met vrindinnen in verwachting.
WAT IS HIER AAN DE HAND??????
We horen het wel, nog een paar maanden en jullie gaan weer terug, geniet, blijf heel, wij genieten dan ook, voor 0.00 euro.
groetjes Herman en Betsy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!