Vincent en Elke op wereldreis 2009 - 2010

Ni Hao from Yangshuo

De landing....

Reacties

Reacties

Laurens

prachtige serie!

Aafke

Ongelooflijk!!! Ik ben helemaal onder de indruk van de foto's! WAT IS HET DAAR PRACHTIG! En dat op hetzelfde wereldbolletje... Én ik ben heel gelukkig met het feit dat jullie zulke mooie foto's kunnen maken. Anders had ik me hier echt opgevreten ;-)
Ik weet dat jullie een mooie reis maken (zacht gezegd) en dat het tot nu toe al super was.. Maar na dit verhaal en deze foto's krijg zelfs ik reiskriebels!! WAUW! Snel weer skypen, anders lijken jullie (echt) zo ver weg...
Geniet maar lekker! Kus Aafke

Nieksen

Ik hier is ook mega impressed... jullie verhalen, de foto's... wauw! Ik zei net tegen Wout: "Meeehn, die doen elke dag grote mooie dingen!" Kayakken, ballonvaren, dooie honden ;-) ... Elke, kun je mij ook mooi leren koken als je terug bent.
We volgen jullie (bijna) op de voet...
Groet'n,
Aniek & Wouter

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!